lovelylizzy

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Majskolvar med massa smör o salt mmmm det e grejer det ;)

Av Lovely Lizzy - 11 juni 2010 17:29

Har slitit som ett djur på jobbet idag så jag fick gå hem tidigare, braaaa där! Mötte upp min bättre hälft efter hans jobb o då hade jag köpt en ros o ett gulligt kort och ist för en chokladask/nalle så fick han en påse chips (han e chipsoman haha) så han såg lyckligt överaskad ut...


Igår var vi ju på "terror on elm st" och nästa bio grej blir "I love you phillip morris"...! Låter mys!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovely Lizzy - 15 juni 2010 07:14

Ska dra och kolla en lght ikväll, har bara sett bilder på den men den e jättefin!! Och tjejen som ska hyra ut den verkar jätte trevlig. Nu ska jag iaf kravla mig in i en dusch fick ju sovmorgon till nu (vaknade av mig själv kl 4 som vanligt först suc...

Av Lovely Lizzy - 15 juni 2010 07:14

Ska dra och kolla en lght ikväll, har bara sett bilder på den men den e jättefin!! Och tjejen som ska hyra ut den verkar jätte trevlig. Nu ska jag iaf kravla mig in i en dusch fick ju sovmorgon till nu (vaknade av mig själv kl 4 som vanligt först suc...

Av Lovely Lizzy - 13 juni 2010 08:04

Var hos en igår som jag jobbat ihop med han e såååå rolig, jag och älsklingen skrattade från det att vi mötte upp honom tills dess att han skjutsade tillbaka oss!! Det e en snubbe som e uppvuxen i Brooklyn och när han levde där så försörjde han sig p...

Av Lovely Lizzy - 8 juni 2010 20:01

Så idag ska jag och min vackraste glo på film i vår ensamhet MYCKET skönt kan jag upplysa om. Det e bara jobb, träna, sova, äta o skita i vårat liv typ så nu har vi börjat peta in kvalitetstid DET NI...! Ni som känner mig sen tidigare vet att det int...

Av Lovely Lizzy - 6 juni 2010 19:10

Men det vart inte så många! Både jag och maken var fullt upptagna med att äta av grillspettena som by the way var OTROLIGT smarriga!! Och sen var det ju massa prat och skratt och sen dags att gå i princip! Men jag ska bli bättre med att lägga upp bil...

Presentation


ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards