lovelylizzy

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Lovely Lizzy - 13 juni 2010 08:04

Var hos en igår som jag jobbat ihop med han e såååå rolig, jag och älsklingen skrattade från det att vi mötte upp honom tills dess att han skjutsade tillbaka oss!! Det e en snubbe som e uppvuxen i Brooklyn och när han levde där så försörjde han sig på att göra musik så han sjung och spelade jätte mycket för oss, SKITBRA låtar med världens drag...! 


Köpte lite presenter igår till föräldrarna, tror dom kommer bli mycket glada faktiskt!! Skriver ut det när jag gett dem det så att inte dom går in o läser o överraskningen e förstörd - dom läste min förra blogg så nu tar jag det säkra före det osäkra haha...


Var på restaurang igår - Jensens Stekhous eller ngt sånt på vasagatan DONT GO THERE!!! Fy fan allstå vi satt i 20 min o väntade på o få beställa, 30 min innan maten kom och 40 jävla min innan dom äntligen kom så vi fick betala... Då prövades tålamodet duktigt haha!!


Nu ska jag försöka skaka liv i älsklingen, han kan ju inte sova bort hela dagen, vi måste till mataffären o storhandla och göra annat smått o gott!!

Presentation


ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards