lovelylizzy

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Lovely Lizzy - 5 juni 2010 23:33

Det vart ett grymt ryggpass på gymmet idag, jag e minst sagt STOLT över mig själv. Annars idag har vi bara tvättat o städat osv... Nu blir det movie-tajm och sen sovdags så vi orkar med morgondagen. Tänkte anstränga mig och slänga up lite bilder imorgon!

Av Lovely Lizzy - 5 juni 2010 12:58

Imorgon ska vi grilla och fira nationaldagen, jag veeeet att det inte e ngt som man kanske brukar göra men jag tror fan det kommer bli skoj...! Jag tänkte göra lite spett till morgondagen med rådjursbitar med bacom lindat runt och sen ett spett med champinjoner och lök... Tror jag blir skitgott ärligt talat...! Vi har en liten picknik korg som en kompis köpt åt mig för ett par år sedan men som stått hos honom bortglömd så han påminde mig om den för en vecka sen..:! PRAKTISKT!! Mycket liten och mycket söt... Det gillas hihi. 


Nu till något annat... Vi höll på att bli blåsta på en lägenhet USCH...! Men som tur e så var mina HÖKÖGON på vakt och jag upptäckte små fel osv så det dröjde int emånga minuter innan jag hörde av mig till en vän som höll på mkt med bedrägerier för några år sedan och bad honom kolla igenom det med företagen osv osv.. Och när han kollat det och vi ställde den killen mot väggen på POFF försvann han... Men som min pappa alltid brukar säga - Om något låter för bra för att vara sant så e det oftast inte det heller...

Presentation


ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards