lovelylizzy

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Lovely Lizzy - 8 juni 2010 20:01

Så idag ska jag och min vackraste glo på film i vår ensamhet MYCKET skönt kan jag upplysa om. Det e bara jobb, träna, sova, äta o skita i vårat liv typ så nu har vi börjat peta in kvalitetstid DET NI...! Ni som känner mig sen tidigare vet att det inte direkt var prio 1 för mig. Helst ville jag inte se mina partners mer än jag behövde något, dom var inte mycket att se på heller för den delen... Så det e ett stort PLUS att jag kan sitta och bara titta på min älskling och känna mig hel. Jag tycker han är vacker, charmig osv osv osv - han e min DRÖMPRINS helt enkelt...!!


Nästa vecka ska vi kolla på en lght. Vi har en på G nu men man måste ha backup planer. Både den vi har på G o den vi ska kolla blir tillgängliga i augusti så om 1.hands kontraktet skiter sig så har vi 2.hand i minimum 1 år så det funkar ju. Samlar man lite mer poäng i bostadskön också haha vi står i bostadskö i säkert 5-6 olika städer UTIFALL ATT vi vill flytta någonstans så har vi haft framförhållning (även det e en färskvara för mig haha)

Presentation


ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards